top of page

היא באה להיפרד לבד, והוא רצח אותה. הלילה האחרון של מאיה גלוגובסקי ז"ל ועל תמרורי האזהרה - YNET

ב־31.10 בשעות הערב נפגשה מאיה עם קסטרו, ככל הנראה על מנת לסיים איתו את הקשר. על פי החשד, השניים נפגשו ברמת־גן ובמהלך נסיעה ברכב התפתח ביניהם ויכוח, אחרי שקסטרו הציע לה להתחתן איתו - והיא סירבה. על פי החשד, ברגע הזה הוא שלף סכין ודקר אותה למוות. לאחר מכן הוא נסע לרחוב לוי אשכול שברחובות, התקשר לאביו ולחברו הטוב ואמר להם כי רצח אותה. אביו של קסטרו דיווח על הרצח, ועדי ראייה התקשרו גם הם למשטרה.

"באותו ערב היא רצתה להיפרד ממנו", אומרת מיכל, אחותה. "אני חושבת שהיא נפגשה איתו ולא עשתה את זה בהודעה או בשיחת טלפון, כי היא טובת לב ולא רצתה לפגוע ברגשות שלו. היא רצתה לסיים את זה יפה. היא לא פחדה ממנו, אם הייתה מפחדת לא הייתה הולכת איתו. אני לא חושבת שהיא דמיינה בחלומות הכי גרועים שלה שיש סיכוי שדבר כזה יקרה. היא פשוט הלכה איתו כדי לסיים את זה בצורה יפה, בצורה נעימה. היא רצתה להיפרד ממנו, והוא רצח אותה".

"רק אחרי שהיא נרצחה ניגשתי לקרוא את סימני האזהרה באתר של פורום מיכל סלה", אמרה אמה של מאיה להדר גיל עד, כתבת רווחה ב- YNET, "ועכשיו אני מבינה כמה חשוב להכיר את הסימנים - כמו אובססיביות, קנאות, קורבנות. אני מבקשת מכל מי שתקרא את הכתבה שתכיר אותם ושתלמד איך להיפרד – אף פעם לא לבד".








bottom of page