top of page

המשרד לביטחון לאומי הפסיק את התקצוב לפרויקטים להגנה של עמותת פורום מיכל סלה


"חשיפה ראשונה: המשרד לביטחון לאומי מפסיק לשתף פעולה עם פורום מיכל סלה להגנה על נשים מאוימות". כך גילינו בפורום מיכל סלה דרך התקשורת. (קישור לכתבות בנושא בתחתית הפוסט)

במסגרת התוכניות של פורום מיכל סלה (סיירת מיכל וכלבי מיכל סלה) - מקבלות שירותי הגנה אישית 276 נשים מאוימות ו 900 ילדות וילדים. כולן אימהות חד הוריות שהאיום עליהן מוכר לרשויות. בשנת 2023 היו 14 מקרי אמת, בהם נמנעה אלימות קשה.

בחודש אוגוסט הסתיים שיתוף פעולה מוצלח ופורה של הפורום עם המשרד לביטחון לאומי ומאז התקיימו מגעים מתקדמים לחידוש שיתוף הפעולה. מגעים אלה הסתיימו אתמול במהלך חד צדדי ומפתיע של המשרד.

לילי בן עמי, מנכ"לית פורום מיכל סלה: "בימים אלו של המלחמה, יש עליה חדה באלימות בבתים רבים והביקוש לקבלת הגנה מהעמותה עלה ב20%. כיום ההגנה הזו ממומנת ב100% מתרומות הציבור.

בימים אלו אסור שהמדינה תקצץ את התקציב המופנה לביטחון נשים בביתן. תוכניות ההגנה מעניקות לנשים מאוימות בטחון בביתן, שלוות נפש וחירות. בטחון אמיתי זה גם ריפוי נפשי. איכות שינה. חירות לצאת מהבית, לעבוד, לחיות, לנשום, לא להסתכל כל הזמן מעבר לכתף. ריפוי מהטראומה גם של הילדים עקב האלימות בבית. אני קוראת למשרד לביטחון לאומי לשבת איתנו ולפתור את זה יחד".

פורום מיכל סלה הוא הגוף היחיד בארץ שמפעיל את תוכניות "כלבי מיכל סלה" ו"סיירת מיכל".


בעקבות הפרסום, יאיא פינק, יזם לובי 99 ודמוקרט TV, לשעבר מנכ"ל "דרכנו", פתח בקמפיין מימון המונים לגיוס והחלפת התקציב שהופסק ע"י המשרד לביטחון לאומי, לקמפיין זה נותרו ימים ספורים לתרומה וכל שקל מסייע להצלת חיים כאן ועכשיו.

(מתוך אתר גיוס ההמונים, הנתונים הם נכון ל25.02.2024, 12:00)


לחצו על הכתבה לקריאתה המלאה:





לתרומה ישירה לעמותת פורום מיכל סלה, ישירות באתרנו: https://www.michalsela.org.il/donations




bottom of page