top of page

"בגלל המלחמה הפרוד הגיע אלי הביתה והכה אותי" הסדרי הראייה שהפכו לסכנה

גילת (שם בדוי) הותקפה באלימות קשה בביתה על ידי בן זוגה לשעבר וניצלה בזכות פורום מיכל סלה, ביום שישי האחרון 20.10.23 במרכז הארץ.


גילת היא אישה מאוימת על חייה מצד אהרון (שם בדוי) בן זוגה לשעבר, אשר מקבלת קבוע הגנה ובטחון מאת פורום מיכל סלה. לפני מספר חודשים, במסגרת פרויקט "סיירת מיכל", התקנו לה בבית מצלמת אבטחה, לחצן מצוקה וחיבור למוקד אבטחה פרטי עם סייר מאבטח 24-7.

התינוקת המשותפת נמצאת במשמורת של גילת. במסגרת הסדרי הראייה, אחת לשבועיים, אהרון אוסף את התינוקת מהגן בשישי בצהריים ומחזיר אותה לגן בראשון בבוקר. באופן כזה אין מגע פיזי ישיר בין גילת לתוקף שלה. עתה, בעקבות המלחמה הגן סגור. אהרון הפתיע את גילת כאשר הגיע לביתה בשעת בוקר מוקדמת, שעתיים וחצי לפני השעה הקבועה, כדי לאסוף את התינוקת. אהרון דפק על דלת הבית הנעולה ואילו גילת, שלא ציפתה לו בשעה הזו, לא הסתכלה בעינית הדלת. גילת פתחה את הדלת כאשר התינוקת בזרועותיה, והחל ביניהם ויכוח. אהרון בעט בדלת ונכנס פנימה לביתה עצבני. הוא היכה את גילת בעוצמה וניסה לפגוע גם בתינוקת תוך כדי שאמה מגוננת עליה. אהרון פצע את גילת תוך כדי שהיא זועקת לעזרה. השכנים לא התערבו. גילת הפעילה את מוקד "סיירת מיכל" ששלח מיד מאבטח למקום ואת המשטרה. הם הרחיקו את אהרון וגילת הגיעה לבית חולים לבדיקות. הוגשה תלונה במשטרה והוצא צו הרחקה כנגד אהרון ל 30 יום.


תקופת המלחמה היא תקופה בה בבתים עם זוגיות אלימה - יש עליה חדה של האלימות. בפורום מיכל סלה אנו קוראות לציבור #זה_הזמן_להתערב . שכנים - הקשיבו לצעקות ולא רק לאזעקות. יש צעקות? חייגו 100. זה יכול להציל חיים.


בימים אלה פורום מיכל מעניק הגנה בתוך הבית ל 222 נשים מאויימות בביתן. תודה לשותפים של פורום מיכל סלה התורמים לפרויקט "סיירת מיכל": ארומה אספרסו בר

Israel Discount Bank בנק דיסקונט הודיס

@Ronald's ROADBURG, @מועדון הלביאות

@The Trump Foundation Fiverr @the Rappaport prize



bottom of page