top of page

כלב מיכל סלה להגנת העורף בעת מלחמה

בזמן שאדם (שם בדוי) קצין רפואה בדרגת רס״ן משרת במילואים בחזית, יום ולילה ומגן עלינו, כלב מיכל סלה בשם ריץ' הועבר לביתו של אדם לאומנה. כך ריץ' מספק הגנה לאשתו ובנותיו שנותרו לבדן בבית בימי המלחמה, וגם זוכה לבית חם ואוהב.


ריץ' הוא כלב הגנה של פורום מיכל סלה שסיים אילוף והכשרה מלאה להגנה על חייה של אשה מאויימת וילדיה בתוך ביתה. בימים שלפני פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", הוא המתין בכלביה לבית חדש. בפורום מיכל סלה, כחלק מההתגייסות ומתן הסיוע בתקופת המלחמה, חיפשנו לריץ' משפחת אומנה אוהבת כלבים, עם ילדים, שיש להם בן או בת משפחה בשירות קרבי במילואים והם זקוקים ללילות שקטים יותר ולהגנה בתוך הבית.


אדם הוא קצין רפואה בדרגת רס״ן המשרת בימים אלו באחת האוגדות הקדמיות ביותר בלחימה במבצע הנוכחי. אדם הוא לוחם דובדבן בעברו העושה לילות כימים כדי לטפל בחיילות וחיילים שמתמודדים עם המצוקות הקשות ביותר בחזית. בעיצומה של אחריותו המכרעת, אדם יכול להמשיך לשרת את צה"ל בשטח, במקביל לידיעה שריץ' שומר בדריכות על בטחון משפחתו בתוך הבית.


בזמנים של ערעור הביטחון האישי, סכנה אמיתית מצד האויב וחוסר ודאות משפחתית ולאומית, כלב מיכל סלה מסמל הגנה, בטחון, נאמנות, דריכות, מקצועיות, הקרבה ומסירות בלתי מעורערת.


זקוקה להגנה בתוך הבית? מאוימת על חייך? פני לפורום מיכל סלה



תודה למתנדב פורום מיכל סלה, רועי פלד מעמותת דובדבן התומכת בלוחמי היחידה


תודה לכל השותפים שלנו בפרויקט כלבי מיכל סלה:

See less



bottom of page